مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 16:172022-03-21اقتصادي

کشف محموله گوشت تاریخ گذشته در بازرسی گشت نوروزی در مشهد 


رییس اداره نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی جهادکشاورزی مشهد گفت: حدود 2 تن و 700 کیلوگرم گوشت در بازرسی از واحدی در بازار سپاد مشهد کشف و توقیف شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی جهادکشاورزی مشهد گفت: حدود 2 تن و 700 کیلوگرم گوشت در بازرسی از واحدی در بازار سپاد مشهد کشف و توقیف شد.

سیدعلی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: این محموله شامل 86 کارتن و 6 سبد گوشت مرغ جوجه کبابی شده منجمد به وزن حدودی یک تن و 200 کیلوگرم به تاریخ تولید شهریور 99، 50 کارتن خرده گوشت گاوی به وزن حدود یک تن به تاریخ تولید آذر 99 و 25 کارتن گوشت گوسفندی گردن به وزن حدود 500 کیلوگرم به تاریخ تولید آذر 99 است.

وی ادامه داد: اقلام مذکور از استان خورستان وارد استان ما شده و در سردخانه این واحد متخلف نگهداری شده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی جهادکشاورزی مشهد خاطرنشان کرد: در بررسی های صورت گرفته محموله از نظر ظاهری غیرقابل مصرف تشخیص داده شد و با حضور گشت دامپزشکی مقرر شد متصدی جهت پیگیری روند پرونده و معدوم سازی محموله کشف شده به دامپزشکی شهرستان مشهد مراجعه نماید.

نصری سرآسیا به شهروندان و زائرین اطمینان خاطر داد و گفت: گشت های بازرسی محصولات کشاورزی شهرستان مشهد در ایام نوروز به صورت شبانه روزی از کشتارگاه ها تا مراکز خرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله گوشت تاریخ گذشته در بازرسی گشت نوروزی در مشهد 

کشف محموله گوشت تاریخ گذشته در بازرسی گشت نوروزی در مشهد